علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

کلاهبرداری جدیداینترنتی!

اخیرا" برایم اتفاق جالبی؟ افتاد که برایتان مینویسم،اما تردید دارم آیابدآموزنباشد؟

روزی دنبال یک مودم GSM یا همان مودم سیمکارت میگشتم.در سایتهای مختلفی با قیمتهای بالا چندتایی را یافتم.اما میخواستم ارزانترش را بیابم.ناگهان در سایت........؟ به قیمت بسیار ارزان در حدود مثلا" 60 درصد ارزانتر از سایر جاها به چشمم خورد. بلافاصله فرم خریدش را پر کردم. و منتظر دریافت از طریق پست شدم.

برخلاف سایر سایتها که قبل از ارسال تماسی با خریدار گرفته میشود و بعداز تایید ، کالا ارسال میشود در اینجا اصلا" تماسی گرفته نشد و بعداز یکماه(که من ناامید از دریافتش بودم) ناگهان پستچی آمد و پاکتی آورد و تقاضای مبلغ فوق را کرد. من هم بی خبر از همه جا پولش را دادم و پاکت را باز کردم.... چشمتان روز بد نبیند داخل پاکت فقط یک دستگاه بلوتوث 4هزار تومانی بود و دیگر هیچ.

از ناراحتی نمیدانستم چه بکنم با شماره تلفنی که روی پاکت بود تماس گرفتم . فردی گفت بسته را پس بفرستید تا بررسی شود.دوباره 2 هزلرتومان هزینه کردم و یکهفته بعد بسته فوق را مجددا" دریافت نمودم که رویش مهرخورده بود: آدرس گیرنده اشتباه است...