علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

مجموعه نرم افزاری لرد 2012 یک مجموعه بی نظیر...



مجموعه نرم افزاری لرد 12 در بیست و پنج DVD سیلور (بیست و یک DVD نرم افزار یک DVD آموزش کامل ICDL 2010 (مهارتهای هفتگانه) + یک DVD شامل ده ها ساعت آموزش نرم افزاهای معروف به صورت کاملاً مولتی مدیا + آموزش کامل نرم افزار فتوشاپ CS5 و نرم افزار Adobe Flash CS5 به همراه دفترچه راهنمای تمام رنگی 70 صفحه ای منتشر شد. این مجموعه شامل آخرین ویرایش از نرمافزارهای ارائه شده برای سال 2012 می باشد.

ادامه مطلب ...

یک سایت توپ برای دانلود

باسلام و وقت بخیر محضر مبارک شما عزیزان...

امروز برایتان یک سایت قدرتمند و توپ برای دانلود نرم افزار معرفی میکنم که مطمئن هستم مشتری دائمی آن خواهید شد....

WWW.SOFTGOZAR.COM

> اگه دنبال نرم افزارهای متنوع و جدید هستید....

> اگه دانلود نامحدود میخواهید...

> اگه کرک جدید و یا آپدیت تازه میخواهید...

> و.......

همه در این سایت فوق العاده و رایگان می یابید...شک نکنید

راهنمای آپدیت آفلاین Eset Nod32

با سلام و تبریک بمناسبت روز مادر .....

با ورود نود 32 ورژن 5 به دنیای آنتی ویروسها و استقبال شدید ما ایرانیها از این آنتی ویروس مصمم شدم تا آموزش آپدیت آفلاین آنرا برایتان ارائه کنم. امید که مقبول واقع گردد.


راهنمای نصب

روش استفاده و به روز رسانی NOD32 و Smart Security:- فایل قرار داده شده روی سایت را دانلود کرده و از حالت فشرده خارج کنید.
- فولدر ESET_UPD_AsanDownload را در ریشه یکی از درایوها مانند C کپی کنید.
- در داخل آنتی ویروس NOD32 و یا Smart Security در قسمت Setup بر روی Toggle Advanced Mode کلیک کنید. Yes را انتخاب کرده و بر روی Enter entire advanced setup tree کلیک کنید. (و یا کلید F5 را فشار دهید)
- به قسمت Update‌ بروید.
- بر روی Edit کلیک کنید.
- مسیر فایل های Update مانند C:\\ESET_UPD_AsanDownload را وارد کرده و بر روی  Add ‌و سپس OK و دوباره OK کلیک کنید.
- در داخل برنامه و در قسمت Update‌ بر روی Update Virus Signature database کلیک کنید.

روش فعال کردن دکمه Edit در نسخه 5:
در حالت Safe Mode به این کلید در رجیستری بروید:
HKEY_LOCAL_MACHINE\\SOFTWARE\\ESET\\ESET Security\\CurrentVersion\\Info ]
و مقدار PackageFeatures  را روی 1 بگذارید.
برای ورود به Safe Mode قبل از بالا آمدن ویندوز چند بار کلید F8 را بزنید. برای ورود به رجیستری دستور regedit را اجرا کنید.
با این کار دکمه Edit فعال می شود و هم می توانید از سرور آپدیت رایگان استفاده کنید و هم مسیر فولدر آپدتهای آفلاین را به آن بدهید.

رفع مشکلات و سوالات رایج:
- برای رفع مشکل نارنجی شدن آیکون آنتی ویروس، در تنظیمات نرم افزار به قسمت System Updates بروید و آن را بر روی No Updates قرار دهید.
- این فایل هم NOD32 و هم Smart Security را در کلیه نسخه‌های 3.x و 4.x و 5.x به روز می‌کند.
- به علت ماهیت آپدیت آنتی ویروس امکان جداسازی آپدیت جدید نمی باشد. و شما میبایستی تمامی آپدیت را دانلود نماید. و امکان ارائه آپدیت به صورت  روزانه یا هفتگی به صورت کم حجم وجود ندارد
- برای این به روز رسانی نیازی به Username و Password وجود ندارد.
- این Update هم نسخه های 32 بیتی (x86) و هم 64 بیتی (x64) را به روز می کند.


اینهم فایل آپدیت آن که به 7124 ارتقا میدهد....

www.asandownload.com

درود به همه شما عزیزان.....

دانلود

دانلود Face Off Max v3.4.2.2 - نرم افزار مونتاژ چهره و بدن

دانلود Face Off Max v3.4.2.2 - نرم افزار مونتاژ  چهره و بدن با تصاویر دلخواه
نرم افزاری که قرار است در این مطلب با آن آشنا شوید شاید آن طور که باید و شاید کاربردی نباشد و بیشتر جنبه سرگرمی داشته باشد اما همان اندک جنبه ی کاربردی هم می تواند هرکاربری را تحریک کند تا این نرم افزار را دریافت کند. Face Off Max نام نرم افزاری است که به سادگی هرچه تمام تر می تواند تصاویر مختلف از صورت ها را برروی بدن ها مونتاژ کند، در نظر بگیرید که تصاویر چهره شما برروی بدن یک ورزشکار قرار گیرد، بسیار هیجان انگیز خواهد بود وقتی چهره خود را با بدنی جدید مشاهده کنید. این ابزار که از واسط کاربری فوق العاده ساده ای هم بهره می برد به سادگی قابل استفاده بوده و حتی کاربران مبتدی هم می توانند به راحتی هرچه تمام تر از مونتاژ عکس های خود لذت ببرند. شاید اگر همین کار ساده را هم بخواهیم با نرم افزار مثل Photoshop انجام دهیم زمانی به مراتب طولانی تر و البته آموزش های مختلفی نیاز باشد. Max Face Off Max با انواع فرمت های سازگاری داشته و می تواند برای ذخیره سازی هم از فرمت های مختلف پشتیبانی کند، کیفیت تصاویر و امکانات دیگری هم که در زمان منتاژ هستند که می توانند کاربران را در تغییر تصاویر و ویرایش ساده آن ها یاری دهند. پیشنهاد می کنیم این نرم افزار را دانلود کنید تا از امکانات جالب آن نه به خاطر کاربردی بودن به خاطر جالب بودن استفاده ببرید. ادامه مطلب ...

قدرتمند ترین سایت برای اب و هوا

به طور حتم با برخی از منابع اینترنتی پیش بینی اب و هوا اشنا هستید حال بهتر است سری به این سایت گوگل بزنید تا تفاوت تجربه را احساس کنید

 در این سایت پس از تعیین دقیق موقعیت روی Google Maps  میتوانید دقیق ترین وضعیت آب و هوا را برای زمان حال ، آینده و تاریخچه آب و هوایی گذشته را حتی در برخی موارد تا سال ۱۹۴۰ دریافت کنید

 

قدرتمند ترین سایت برای اب و هوا

 

در این سایت حتی میتونید با تعیین یک روستا اب هوای انو هم بصورت انلاین ببینید



http://weatherspark.com/