علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

Smith Micro Anime Studio Pro 8.2 - نرم افزار انیمیشن سازی حرفه ا

امروزه صنعت انیمیشن سازی و ساخت تصاویر متحرک به یکی از زمینه های درآمدزا و همچنین پرطرفدار تبدیل شده است که همین باعث شده است روزانه نرم افزارهای کوچک و بزرگ انیمیشن سازی از شرکت های مختلف به بازار معرفی شوند اما همیشه انتخاب با شما بوده است که بهترین و روان ترین را برگزینید. ما هم امروز قصد معرفی یکی از پر امکانات ترین و تخصصی ترین برنامه های انیمیش سازی را در سایت دانلود رایگان داریم. 

Smith Micro Anime Studio Pro 8.2 - نرم افزار انیمیشن سازی حرفه ای

ادامه مطلب را بخوانید...

ادامه مطلب ...

PianoFX Studio 4.0 - نرم افزار شبیه ساز پیانو در کامپیوتر

برای کسانی که عاشق این ساز صفحه کلید دار مشهور هستند سایت دانلود نرم افزار رایگان نرم افزار پیانو ای تهیه دیده که کامپیوتر شما را مانند یک پیانو حرفه ای شبیه سازی خواهد کرد. پیانو را به این دلیل که محدوده گسترده ای از اصوات را تولید می کند به عنوان مادر ساز ها و کاملترین آن ها می نامند که برای خرید مدل های حرفه ای آن باید قیمت بالایی پرداخت اما شما می توانید یک مدل حرفه ای چند رسانه ای را با دانلود پیانو و نصب این نرم افزار به صورت رایگان در اختیار داشته باشید.


PianoFX Studio 4.0 - نرم افزار شبیه ساز پیانو در کامپیوتر

لطفا" ادامه مطلب را مطالعه فرمایید.....

ادامه مطلب ...

Skin Pack 1.0 for Windows 7 2012 - دانلود تم ویندوز 7

گروه دانلود رایگان نرم افزار پک جدید تم ویندوز 7 را برای زیباتر شدن دسکتاپ شما در نظر گرفته تا لذت زیبایی های جدید را در سیستم خود داشته باشید. این پک مخصوص ویندوز سون 7 میباشد که باعث تغییراتی در رابط کاربری شما با ویندوز 7 میشود. اجزای این دانلود تم ویندوز سون بصورت خودکار نصب میشوند و این پوسته زیبا با دو نسخه 64 و 86 بیتی از ویندوز 7 سازگاریی کامل دارد. این اسکین ویندوز 7 محیط دسکتاپ شما را کاملا شیشه ای میکند و افکت های جدیدی به ویندوز اضافه شده و همچنین میتوانیم شاهد تغییراتی متفاوت در نوار ابزار و کنترل پنل و دیگر ابزارهای ویندوز باشیم.
دانلود تم ویندوز 7 طوری هر نرم افزار ویندوز با پوسته مخصوص اسکین پک اجرا میشوند که میتوانید زیبایی خودش را به رخ بکشد. Skin Pack for Windows 7 اسکین پکی که برای شما کاربران در نظر گرفتیم نیاز به هیچ گونه تنظیمات خاصی ندارد و تنها با یک بار راه اندازی مجدد میتوانید تغییرات عظیمی را در ویندوز مشاهده کنید. شما میتوانید جدیدترین ابزارهای زیبا سازی دسکتاپ را از دانلود رایگان دریافت کنید.

Skin Pack 1.0 for Windows 7 2012 - دانلود تم ویندوز 7

سازگاری با سیستم عامل های

به ادامه مطلب مراجعه فرمایید....

ادامه مطلب ...

Anti-Trojan Elite 5.5.7 - دانلود نرم افزار امنیتی آنتی تروجان

وجود کرم ها، کی لاگر و دانلود تروجان ها در اینترنت و محافظت از سیستم در برابر آن ها همیشه از جمله عواملی بود که کاربران زیادی را برای محافظت از سیستم های خود فراخوانده است. تروجان و کرم ها از ویروس های خطرناکی هستند که ممکن است اطلاعات مهم شما را افشا کرده و یا آن ها را پاک یا تخریب کنند. برنامه Anti-Trojan Elite یکی از نرم افزار های قوی و قدیمی برای مبارزه با تروجان ها و ویروس کرم های اینترنتی را دارد. این نرم افزار با حجم سبکی که دارد دارای پادزهری قدرتمند برای از بین بردن ویروس های تروجان است.


Anti-Trojan Elite 5.5.7 - دانلود نرم افزار امنیتی آنتی تروجان

ویژگی های نرم افزار Anti-Trojan Elite

این مطلب ادامه دارد......

ادامه مطلب ...

Postbox 3.0.4 - نرم افزار مدیریت ایمیل ها و پیام ها

15 تیر 1391 ساعت 01:30

اگر شما هم جزء کسانی هستید که از چند اکانت ایمیل استفاده می کنند و همزمان از سرویس های ایمیل مختلف همانند یاهو و جیمیل بهره می برید، به شما پیشنهاد می کنیم با نرم افزار مدیریت ایمیل معرفی شده امروز توسط سایت دانلود رایگان بیستر آشنا شوید. Postbox نام این نرم افزار اینترنتی می باشد که تمام امکانات یک صندوق پستی الکترونیکی را در اختیار شما قرار می دهد تا به سازماندهی ایمیل های خود بپردازید. 
Postbox شما را قادر می سازد تا به راحتی اکانت های ایمیل چندگانه خود را در یک رابط کاربری یکسان مدیریت کنید. ابزارهای ارائه شده توسط نرم افزار Postbox به شما امکان جستجو در میان ایمیل ها، مشاهده و مدیریت پیام ها، بکاپ گیری کامل از ایمیل ها و محتوای آنها را می دهد. پشتیبانی از آدرس ها، لینک ها، فایل های ضمیمه و قابلیت مشاهده تمامی تصاویر بصورتی زیبا و تنها با یک کلیک از دیگر ویژگی های نرم افزار مدیریت ایمیل PostBox می باشد. همچنین قابلیت مشاهده پیام های ارسال شده از طریق فیسبوک در داخل نرم افزار از امکانات جالب آن می باشد.

عزیزان بقیه مطلب را مطالعه فرمائید....

ادامه مطلب ...