علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

موسیقی بدون کلام

موسیقی بدون کلام و محبوب

Pulser – The Space Between The Stars GD Specific Released

امروز قصد داریم سفری داشته باشیم به یکی دیگر از کشورهای جهان و آشنایی با یکی از آهنگسازان گمنام هنر موسیقی آن کشور! پیشنهاد می شود در این سفر همراه ما باشید…
با آهنگسازان هنر موسیقی ، خصوصا” موسیقی الکترونیک کشور انگلستان چقدر آشنا هستید…؟!

موسیقی بدون کلام و محبوب

Pulser – The Space Between The Stars GD Specific Released

امروز  قصد داریم سفری داشته باشیم به یکی دیگر از کشورهای جهان و آشنایی با یکی از آهنگسازان گمنام هنر موسیقی آن کشور! پیشنهاد می شود در این سفر همراه ما باشید…
با آهنگسازان هنر موسیقی ، خصوصا” موسیقی الکترونیک کشور انگلستان چقدر آشنا هستید…؟!

اندرو ادوارد پیرینگ یا همان به زبان انگلیسی Andrew Edward Perring معروف به Pulser اهنگساز جوان و پرشوق ذوق دورگه از شهر چلسی کشور انگلستان میباشد. متولد 1983 و تحصیلات آکادمیک رشته موسیقی را دارد.
گرچه در جهان موسیقی الکترونیک کمتر از نام Pulser برده می شود ولی اثار ساخته شده توسط این آهنگساز جوان همیشه مورد استقبال دیگر همکاران آن در اروپای مرکزی و خاورمیانه به شمار میرود! آثار ساخته شده توسط Pulser همیشه جز بهترین ها در عرشه رتبه دار موسیقی های ورزشی و رادیویی تلویزیونی مورد استقبال شبکه های مهم و معروف جهان از جمله ” یورو اسپورت ” و ” سی ان بی سی ” بوده است. گرچه سن این آهنگساز به حدی نبود که بتواند بسیار در جهان خود را به نمایش گذارد ولی نبوق و آثاری که از سال 1998 به جهان موسیقی و عموم عرضه داشته آینده درخشان وی را بر همگان آشکار میکرد.

در ابتدا از سال 1998 توسط دوست قدیمی خود تیمی را تشکیل داد و اولین آثر خود را با نام ” The Olmec Heads ” وارد بازار کرد. ولی اولین اثاری که باعث محبوبیت وی در جمع بخش اقتصادی و عموم مردم را نمایان کرد موسیقی های ” آسانسور ” و ” آسمان جدید” و ” قول ها ” بود.

در سال 1999 دیگر زمان هنر نمایی Pulser در صحنه ترنس بود! او همان مسیری را انتخاب کرد که همیشه آرزو داشت و به عنوان بزرگترین آهنگساز موسیقی Olmec اروپای مرکزی شد که حالا خواهان بسیاری دارد! انتشار اولین اثر ملی Pulser در سال 1999 از رادیو ملی انگلستان و اروپای مرکزی بود که مورد استقبال علاقمندان به موسیقی الکترونیک قرار گرفت و در آن زمان بود که اندرو نام Pulser را به عنوان نام مستعار و تجاری خود انتخاب کرد.
حالا دیگر Pulser به آهنگسازی بدل گشته بود که بزرگترین پشتیبان مالی بخش موسیقی اروپا یعنی ” Cloudwalking ” خواهان همکاری با وی بود! در سال های 2003 و 2005 آلبوم های ” ایالت ترنس ” را با همکاری بزرگترین آهنگساز موسیقی الکترونیک جهان یعنی ” آرمین ون بوورن ” برگزار کرد و محبوبیت خود را به چندین برابر رساند! حالا جز یکی از افتخار آمیز ترین آهنگسازان جهان که به صورت انحصاری در خدمت شبکه تلویزیونی ” یورو اسپورت ” در نقش آهنگساز ملی شبکه ملی اتحادیه اروپا در حال انجام وظیفه بود!

اما در سال 2011 این آهنگساز جوان به طور اختصاصی از دنیای موسیقی های ملی بیرون آمد و باز هم هنر نمایی خود را به جهان نشان داد. آلبوم بسیار زیبای ” در میان ستارگان… ” یا همان به زبان انگلیسی The Space Between The Stars محصولی که در بدو ورود با فروش چند میلیوین مواجه شد! زیباترین اثر این موسیقی که در این آلبوم با همین نام ساخته ، تهیه و تنظیم گردیده است در حال حاضر جز موسیقی اصلی بخش اخبار هوا شناسی شبکه بین المللی ” سی ان بی سی ” میباشد.

شبکه رادیویی جوان صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران نیز که جز یکی از پرمخاطبترین شبکه های رادیویی کشور است ، در برنامه های ورزشی و ووله های تبلیغاتی میان برنامه ها از این موسیقی بسیار زیبا استفاده میکند.

پیشنهاد می شود این موسیقی بسیار زیبا را نیز به آرشیو خود اضافه کنید و برای داشتن زیباترین های دنیای موسیقی بدون کلام همرا ما باشید…

 

موسیقی بدون کلام و محبوب

نام موسیقی: The Space Between The Stars GD Specific Released
آهنگساز / خواننده: Andrew Edward Perring
آلبوم: The Space Between The Stars
سبک: Electronic / Trance
سال تهیه: 2011
کارگاه سازنده: Black Hole Recordings
کیفیت و فرمت فایل اجرائی: Mp3 ; 320 Kbps
مدت زمان پخش: 5:49 Min
حجم فایل: 14 MB
نوع لینک دریافت: Direct Link

پخش آنلاین : Yes
موسیقی بدون کلام و محبوب

 

Download : Pulser – The Space Between The Stars GD Specific Released
File Size: 14 MB

 پخش آنلاین :

 

منبع

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد