علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

دانلود آهنگ من کجای زندگیتم از یاسر محمودی

دانلود آهنگ من کجای زندگیتم از یاسر محمودی -جدید

Yasserrr copy دانلود آهنگ جدید یاسر محمودی با نام من کجای زندگیتم

یاسر محمودی در آهنگ جدید خود آهنگ من کجای زندگیتم را خوانده است که می توانید از سایت دانلود سازان دانلود کنید.این آهنگ دارای سبک بسیار زیبا و احساسی بوده است.

متن آهنگ من کجای زندگیتم: اگه مثل گذشته به من احساسی نداری, اگه فرصتی نمونده چرا تنهام نمیذاری چرا روح عاشق رو از وجودم نمیگیری چرا از زندگی من از دلم بیرون نمیریمن کجای زندگیتم که تو رو ندارم …

توجه: در صورت عدم رضایت خواننده لینک دانلود آهنگ جدید از سایت حذف خواهد شد.

توجه:برای حمایت از خواننده فول آلبوم او را خریداری کنید.

برای دانلود آهنگ من کجای زندگیتم از یاسر محمودی از باکس زیر استفاده کنید.

دیدن این مطالب به شما توصیه می شود:

    دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی : آهنگ تکیه بر باد

    دانلود آهنگ جدید محمد اصفهانی با نام بانگ عمر

    دانلود آهنگ جدید پویا سالکی:آهنگ یه سایه بجات

    دانلود ورژن جدید آهنگ ممنونم رضا صادقی

    دانلود آهنگ جدید علی لهراسبی:آهنگ المپیک

downloadدانلود با لینک مستقیم

Size حجم فایل: 3 مگابایت

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد