علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من


دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من

اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من

فرزاد فرزین (زاده ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده ایرانی است. او به جز خوانندگی در آلبوم هایش ترانه سرایی و تنظیم هم کرده است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و چهارآلبوم رسمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله “ پسران آجری “ ساخته مجید قاری زاده و ” کنسرت روی آب ” را داشته است. آخرین آلبوم او «شلیک» نام دارد.

این آهنگ یکی از تک آهنگ های این هنرمند محسوب می شود که تیتراژ سریال «راز پنهان» می باشد که در ماه مبارک رمضان از «شبکه یک» پخش خواهد شد.

ترانه : عبدالجبار کاکائی | ملودی : امید کرامتی | تنظیم : ایرج همدمی

فرمت آهنگ : MP3 | حجم آهنگ : 7.51 مگابایت


دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من

اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من

فرزاد فرزین (زاده ۳ تیر ۱۳۶۰) خواننده ایرانی است. او به جز خوانندگی در آلبوم هایش ترانه سرایی و تنظیم هم کرده است. او کار موسیقی را به صورت رسمی از سال ۱۳۷۷ آغاز کرده است و چهارآلبوم رسمی دارد. همچنین سابقه بازی در فیلم‌های سینمایی از جمله “ پسران آجری “ ساخته مجید قاری زاده و ” کنسرت روی آب ” را داشته است. آخرین آلبوم او «شلیک» نام دارد.

این آهنگ یکی از تک آهنگ های این هنرمند محسوب می شود که تیتراژ سریال «راز پنهان» می باشد که در ماه مبارک رمضان از «شبکه یک» پخش خواهد شد.

ترانه : عبدالجبار کاکائی | ملودی : امید کرامتی | تنظیم : ایرج همدمی

فرمت آهنگ : MP3 | حجم آهنگ : 7.51 مگابایت

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من با حجم 7.51 مگابایت

دانلود اهنگ جدید فرزاد فرزین به نام ماه من منبع : راحت دانلود

سئوالات و مشکلات خودتون رو در انجمن مطرح کنید

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد