علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

فروش دوست دختر قلابی در فیس بوک

فروش دوست دختر قلابی در فیس بوک

شبکه های اجتماعی و به خصوص فیس بوک نحوه آشنایی و برقراری رابطه بین یک زوج را به طور کلی تغییر داده و یا به قول برخی زیبایی های آن را نابود کرده اند. اکنون آغاز هر رابطه، تداوم و یا ختم آن روی شبکه فیس بوک علنی می شود.
 
اولین قرار ملاقات با فرد مورد نظر تمام جذابیت و اسرار آمیز بودن خود را از دست داده چون بسیاری از افراد اکنون روی شبکه فیس بوک و قبل از آشنایی رو در رو، در مورد یکدیگر اطلاعات زیادی به دست می آورند. در برخی از موارد اصلا دلیل و زمینه آشنایی برقراری تماس روی شبکه فیس بوک است. در عین حال آنهاییکه در یک رابطه پایدار قرار دارند همیشه از طرف سایرین و پیامهای تحریک کننده آنها در معرض خطر قرار دارند.
 


شبکه خبری « ای بی سی » می نویسد که در فضای امروزی برقراری رابطه که به شدت تحت تاثیر شبکه های اجتماعی قرار دارد یک وب سایت برزیلی بازار جدیدی پیدا کرده است. محصول آنها ارائه یک دوست دختر قلابی روی شبکه فیس بوک است.
 
این وب سایت به نام Namorofake  در ازای مبلغی معادل ۳۹ دلار به مدت یک ماه روی شبکه فیس بوک یک صفحه قلابی خلق کرده و آن را مثل اینکه دوست دختر شما باشد مدیریت می کند. و برای کسانی که می خواهند پول کمتری هزینه کنند گزینه ارزانتر داشتن یک دوست دختر سابق به مدت یکماه در ازای پرداخت ۱۹ دلار است.
 
این وب سایت در تبلیغات خود می گوید:« با داشتن چنین صفحه ای می توانید به همه نشان دهید که دوست دختر دارید و این باعث می شود که اعتماد به نفس شما در برخورد با سایر زنان تقویت شود.»
 
شبکه خبری « ای بی سی » می نویسد که در دنیای امروزی که عناصر مجازی از زندگی واقعی مهم تر شده اند شاید خیلی ها از خدمات این وب سایت استفاده کنند و به این ترتیب یک نوع موفقیت یا اعتماد به نفس قلابی برای خود فراهم کنند.
 
وب سایت برزیلی  Namorofake در تبلیغات خود می نویسد که گاهی داشتن یک دوست دختر قلابی می تواند به دوست دختر یا همسر سابق افراد نشان دهد که این فرد منزوی و شکست خورده نیست. می تواند حس حسادت آنها را تحریک کند و در نهایت نشان دهد که این فرد هنوز از محبوبیت کافی برخوردار است تا رابطه دیگری را آغاز کند.
 
این وب سایت برای تهیه اطلاعات و جزییات کافی که با آنها بتواند صفحه « دوست دختران» قلابی را پر کند از مشترکان زن می خواهد که با ارسال اطلاعات در نیمی از درآمد این طرح شریک شوند.
 
هنوز طرح خلق دوست پسر قلابی به اجرا درنیامده ولی این وب سایت وعده می دهد که در آینده این طرح را نیز اجرا خواهد کرد.


منبع: وبسایت ایرانیان انگلستان

نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد