علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

معرفی چندسایت توپ!

سلام...اینهم چندتا سایت فوق العاده که من خودم همیشه به آنها سر میزنم . و بروزترین نرم افزارها را در اینجا پیدا میکنم.....امیدوارم خوشتان بیاید...

قدرتمندترین سایت دانلود رایگان و یروز(بهمه  سفارش میکنم سری بزنید...):

***www.asandownload.com

این هم مخصوص دانلود مجانیهاست.یعنی دنبال هرچه برنامه مجانی هستیداینجاست:

www.filehippo.com**

اینها در درجه دوم و سوم هستند:

www.zipisoft.com

www.fdl.ir           یا     www.freedownload.ir      

       


www.patoghu.com


پیروز و سربلند باشید...نظریادتون نره!

نظرات 4 + ارسال نظر
وحید چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 02:43 ق.ظ http://popmelody.blogfa.com

سلام آق دایی! حالت چطوره خوبی؟ سال نو مبارک! وبلاگ خوبی داری ولی باید تجربت و زیاد کنی یعنی سعی کن در مورد یک چیز معین مطلب بنویسی! مثلا کلا درمورد نرم افزار ها بنویس ،بنویس که کینگ جدید اومده با چندتا دی وی دی و قیمتش چنده و بعد برو دوست پیدا کن و بنویس من به روزم! مثلا بیا وب خود من بنویس من به روز شدم با مطالب جدید و یا برو وب مردم بنویس وبلاگ جالبی دارید من و لینک کنید تا منم لینکتون کنم همین ! یه چند تا هم قالب جالب پیدا کن از گوگل مخصوصه بلاگ اسکای و بزن تو ویرایش قالب و حال کن خلاصه همین درضمن یادت رفت سال نو رو تبریک بگی یه پست جدید بزن سال نو رو تبریک بگو و هر اتفاقات جدیدی که رخ میده رو بزن تو وبت بجز سیاسی که هکت می کنن و البته از کلمات غیر مجازم استفاده نکن مثلا بجای اینکه بنویسی آنتی فیلتر بنویس آ.ن.ت.ی.ف.ی.ل.ت.ر جدید! میبینم که 23 تا بازدید کننده هم داشتی!! بابا وبلاگ!

وحید چهارشنبه 3 فروردین 1390 ساعت 02:51 ق.ظ http://popmelody.blogfa.com

عالییییییییییییییه! دستت طلا!

هادی پنج‌شنبه 18 فروردین 1390 ساعت 12:40 ب.ظ

سلام . من از دوستای وحید هستم میخاستم ماهوارمونو آپگرید کنم ممنون میشم اگه سایت معتبری معرفی کنید که بتونم پکشو دانلود کنم , یا اگه خودتون داشته باشین بفرستین ایمیلم. ماهوارمونم استارست x97 هستش اینم ایمیلم foarbed@gmail.com

علیک سلام دوست گرامی.باید به اطلاع شما برسانم که سایتهای مربوطه بسته شده اند. و بهترین راه همان مغازه های آپگرید ند که با 4-5 هزارتومان براحتی آپگرید میکنند.بنظر من این خیلی راحت تره. در هر حال موفق باشی.

هادی پنج‌شنبه 25 فروردین 1390 ساعت 09:03 ق.ظ

با عرض سلام مجدد هادیم اگه امکانش هست شما اسم سایتا رو بفرستین ایمیلم من یه جوری فیلترشو دور میزنم مرسی

سلام. اینهم پاسخ شما دوست ارجمند:
irankey.blogsky.com
receptiasatelit.ro
satsat.net
در ضمن اگه در گوگل این سه کلمه را برای سرچ بنویسی؛یک عالمه آپکریت پیدا میکنی:"انواع رسیوره ماهواره".......موفق باشی.بازهم بماسربزن

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد