علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

علی رزاقی | Ali Razzaghi

عاشقم بر همه عالم...که همه عالم از اوست...

استفاده دائمی از اینترنت دانلود منیجر IDM بدون استفاده از کرک

Internet Download Manager یکی از بهترین نرم افزار های دانلود در بین ایرانیان می باشد ولی مشکل ریجستر کردن آن و ریجستر ماندن با وجود کرک های نا مطمئن و خراب یا کرک هایی که برای چند روز کار می کردنند همواره ادامه داشت و این مسئله باعث این شد که خیلی ها از نرم افزار های دیگری به منظور دانلود استفاده کنند.

شما قبلاً برای نصب این برنامه از اینترنت خارج می شدید برنامه را نصب می کردید و اگر Patch هم وجود داشت آن را اجرا می کردید ولی به محض انکه به اینترنت وصل می شدید و دانلود می کردید برنامه متوجه سریال تقلبی می شد. 

کرک دائمی دانلود منیجر بدون پچ

Internet Download Manager یکی از بهترین نرم افزار های دانلود در بین ایرانیان می باشد ولی مشکل ریجستر کردن آن و ریجستر ماندن با وجود کرک های نا مطمئن و خراب یا کرک هایی که برای چند روز کار می کردنند همواره ادامه داشت و این مسئله باعث این شد که خیلی ها از نرم افزار های دیگری به منظور دانلود استفاده کنند.

شما قبلاً برای نصب این برنامه از اینترنت خارج می شدید برنامه را نصب می کردید و اگر Patch هم وجود داشت آن را اجرا می کردید ولی به محض انکه به اینترنت وصل می شدید و دانلود می کردید برنامه متوجه سریال تقلبی می شد.
پس برنامه بدونه آنکه شما متوجه شوید در زمانی که به اینترنت وصل بودید سریالش را به سایت خودش ارسال می کرد و متوجه استفاده غیر قانونی شما می شد.

راه حل آن است که نگذاریم برنامه با سایتش در ارتباط باشد و هروقت بخواهد داده ای را یه سایت سازنده بفرستد داده ها برگشت بخورند و برنامه فکر می کند به اینترنت وصل نیست ولی شما در اینترنت هستید و در حال دانلود با خیال راحت.
با توجه به سیستم عامل خود به یکی از مسیر های زیر بروید و ادامه آموزش را دنبال کنید

 

Apple Macintosh:

  • 9 and earlier:
    System Folder: Preferences or System folder
  • Mac OS X 10.0 – 10.1.5:
    (Added through NetInfo or niload)
  • Mac OS X 10.2 and newer, iOS:
    /private/etc/hosts or, since /etc is a symbolic link to /private/etc, /etc/hosts (just like POSIX)

Unix, Unix-like, POSIX:

  • All versions:
    /etc/hosts

Microsoft Windows:

  • 95, 98/98SE, Me:
    %WinDir%
  • NT, 2000, and 32-bit versions of XP, 2003, Vista, 7:
    %SystemRoot%system32driversetc
  • 64bit versions
    %SystemRoot%system32driversetc (Many sources, including several Microsoft support pages, will incorrectly state that the hosts file is at %SystemRoot%SysWOW64driversetc)

 

در ویندوز 32 بیتی همانطور که در بالا توضیح داده شده مسیر زیر است

%SystemRoot%system32driversetc

فایل hosts را به وسیله برنامه Notepad باز کنید. می توانید برنامه Notepad را باز کنید و فایل hosts را به وسیله ماوس انتخاب کنید و بدون آنکه آن را رها کنید به داخل برنامه Notepad بکشید (Drag and Drop)
قسمت زیر را کپی کنید

127.0.0.1 tonec.com #idm
127.0.0.1 www.tonec.com #idm
127.0.0.1 registeridm.com #idm
127.0.0.1 www.registeridm.com #idm
127.0.0.1 secure.registeridm.com #idm
127.0.0.1 internetdownloadmanager.com #idm
127.0.0.1 www.internetdownloadmanager.com #idm
127.0.0.1 secure.internetdownloadmanager.com #idm
127.0.0.1 mirror.internetdownloadmanager.com #idm
127.0.0.1 mirror2.internetdownloadmanager.com #idm
127.0.0.1 mirror3.internetdownloadmanager.com #idm

 

به فایل hosts که به وسیله Notepad باز کردید بر گردید حالا به آخر این صفحه بیایید و Enter را بزنید و متنی که کپی کرده بودید را در اینجا Paste کنید و در آخر Ctrl + S را بزنید تا فایل ذخیره شود.
اگر برای شما پنجره Save As باز شد این پنجره را cancle کنید
به پوشه Etc باز گشته و بر روی فایل hosts راست کلیک و بعد Properties در اینجا تیک گزینه Read-only را برداشته و OK کنید. حالا می توانید Ctrl + S را بزنید تا فایل ذخیره شود
برنامه IDM را باز کنید از منوی Registration گزینه Registration را انتخاب کنید برای نام هر اسمی می توانید بدهید و برای سریال هم می توانید از یکی از سریال های زیر استفاده کنید

Name: any name
Serial:
3IZP5-B8NFQ-CTW7J-S93TY
PFTYO-TU9SC-P57WV-W4KUH
BKJE4-6K4O4-1ID60-NDZR1
XLKCX-9E7AM-WE2OH-VOTOE
PZ1CW-E20TQ-LOFS5-VH0S0
TZEA4-J6I5X-NMJ0U-UG4WC
0YT08-M27Q7-R0GPP-1A6MY
UXPYI-B52AZ-FQHZ7-TCDZ7

توضیحات
127.0.0.1
آدرس آی پی 127.0.0.1 برای LoopBack در نظر گرفته شده است که نشان دهنده آن است که فرستنده و گیرنده یک پیام یکی است. در اینجا IDM پیامی را به سرورش می فرستد ولی این پیام به خودش ارسال می شود.
سایتها (به عنوان مثال internetdownloadmanager.com)
به این معنی است که اگر هر برنامه ای درخواستی را به این سایت ارسال کرد آن را به آی پی 127.0.0.1 ارجاع بده.

idm#
به نوعی نقش توضیح را برای خط نوشته شده بازی می کند.

حالا اصلاً کار فایل hosts چیست؟
کاری که ما در بالا انجام دادیم جزء یکی از کاربردهای این فایل است و می توان گفت ما مشخص کردیم Domain معرفی شده به چه آی پی اشاره می کند مثلاً ما نوشتیم internetdownloadmanager.com به آی پی 127.0.0.1 اشاره می کند.
توجه کنید با این روش دیگر نمی شود برنامه را آپدیت کرد.

حالا ممکن است سوالی برایتان پیش آید که 127.0.0.1 که ثابت است سایت ها را چگونه به دست آوریم و خودمان مانع از ارتباط بین هر برنامه ای با سایتش شویم. جواب را می توان به وسیله بسته های امنیتی که دارای فایروال هستند جستجو کرد به عنوان مثال بسته های نرم افزاری شرکت هایی چون Kaspersky یا BitDefender و…
این بسته های امنیتی تمام رفتار های بقیه نرم افزار ها را زیر نظر می گیرند و به محض آنکه برنامه ای بخواهد از طریق اینترنت به هر سایتی وصل شود را نشان می دهد که شما از طریق آنها هم می توانید مانع شوید و دیگر تغییری در فایل گفته شده انجام ندهید (البته بعضی از بسته های امنیتی باید تنظیم شوند تا برای همه نرم افزار ها این ارتباط را نشان دهند. مثلاً شما برای یک نرم افزار سطح دسترسی مبنی بر امن بودن آن مشخص می کنید. این به آن معنی است که بسته امنیتی کاری با این نرم افزار نداشته باشد پس شما پیغامی مبنی بر ارتباط برنامه با سایتش را نمی بینید چون تنظیمات بسته امنیتی به صورت پیش فرض به نرم افزار هایی که مورد اطمینان هستند کاری ندارد). به هر حال چون همه افراد علاقه ای به استفاده از این بسته ها با توجه به مجانی بودن یا نبودن – به علت کند شدن سیستم یا دارا بودن سیستم قدیمی و… ندارند پس می توان گفت که استخراج سایت های که برنامه ها با آن در ارتباط هستند از طریق بسته های امنیتی و نوشتن آن در فایل host برای همه مفیدتر می باشد.

از طریق این روش ما می توانیم نرم افزار هایی که مشکل ریجستر ماندن را دارن را حل کنیم مانند Adobe ، Babylon و…

اگر به هر دلیلی می خواهید تنظیمات فایل hosts را به صورت پیش فرض در آورید باید فایل اورجینال را که در پایین گفته شده است Copy/Paste کنید.

قسمت زیر برگرفته از سایت iransec.ir می باشد

 

  • Windows XP و Windows Server 2003

# Copyright (c) 1993-1999 Microsoft Corp.## This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.## This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each# entry should be kept on an individual line. The IP address should# be placed in the first column followed by the corresponding host name.# The IP address and the host name should be separated by at least one# space.## Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual# lines or following the machine name denoted by a ‘#’ symbol.## For example:## 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host 127.0.0.1 localhost

  • Windows Vista و Windows Server 2008

# Copyright (c) 1993-2006 Microsoft Corp.## This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.## This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each# entry should be kept on an individual line. The IP address should# be placed in the first column followed by the corresponding host name.# The IP address and the host name should be separated by at least one# space.## Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual# lines or following the machine name denoted by a ‘#’ symbol.## For example:## 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server# 38.25.63.10 x.acme.com # x client host 127.0.0.1 localhost::1 localhost

  • Windows 7 و Windows Server 2008 R2

# Copyright (c) 1993-2009 Microsoft Corp.## This is a sample HOSTS file used by Microsoft TCP/IP for Windows.## This file contains the mappings of IP addresses to host names. Each# entry should be kept on an individual line. The IP address should# be placed in the first column followed by the corresponding host name.# The IP address and the host name should be separated by at least one# space.## Additionally, comments (such as these) may be inserted on individual# lines or following the machine name denoted by a ‘#’ symbol.## For example:## 102.54.94.97 rhino.acme.com # source server# 38.25.63.10

x.acme.com # x client host # localhost name resolution is handle within DNS itself.# 127.0.0.1 localhost# ::1 localhost

دانلود آخرین ورژن IDM 

سایت منبع


 

ارائه دهنده مطلب فوق:           http://www.kc90.ir 


 

برچسب ها: 

کرک دائمی دانلود منیجر - هک اینترنت دانلود منیجر - شکستن قفل IDN 


 

پاسخ به یک سوال : 

سلام وحیدجان جان
اگر تغییرات save نمیشه:روی فایل hosts راست کلیک کن و properties را انتخاب کن و تیک Read-only را بردار و apply سپس ok کن.
حالا دوباره امتحان کن و فایل را با notepad باز کن و تغییرات را انجام بده و save کن حلا باید تغییرات ذخیره شده باشند.
برای اطمینان یک بار فایل را ببند و دوباره باز کن و و ببین که تغییرات انجام شده ذخیره شدند یا نه؟
اگر باز هم ذخیره نشدند می تونی فایل host را rename کنی مثلا اسمش را بزاری hosts2.حالا محتویات این فایل را کپی کن و یک فایل text جدید درست کن و اسمش را بزار hosts و محتویات کپی شده را در فایل جدید paste و سپس فایل را ذخیره کن.فقط یادت باشه در آخر پسوند txt. را از آخر فایل جدید حذف کنی.
امیدوارم تونسته باشم مشکلت را حل کنم.
در ضمن من برای راحتی کار چند تا عکس آماده کردم که می تونی از آنها استفاده کنی

http://www.kc90.ir/wp-content/uploads/2012/07/idmcrack.png
http://www.kc90.ir/wp-content/uploads/2012/07/etc.png
http://www.kc90.ir/wp-content/uploads/2012/07/hosts.png 

با تشکر از : مجله اینترنتی کوشیار {بخاطر ارائه این مطلب مهم و حیاتی}

نظرات 1 + ارسال نظر
hassannak چهارشنبه 1 شهریور 1391 ساعت 10:03 ب.ظ http://hassannak-20.blogfa.com/

با سلام خدمت مدیر وبلاگ
وبلاگ خیلی خوبی دارین
من یه سایت و یدونه وبلاگ دارم که اگه شما با تبادل لینک موافق هستین وبلاگم را به اسم ( پسر تنها ) لینک کن و سایتم را هم به اسم ( اسون دانلود) و بهم خبر بدین با چه اسمی شما را هم در وبلاگ وهم در سایت _(قسمت لینک دوستان) لینک کنم
www.asondownload.com
www.hassannak-20.blogfa.com
لازم به ذکره که اگه به یکی از این دو ادرس مراجع کنید برای اطلاع به ما کافیه

دوست گرامی از اظهار لطف شما سپاسگذاریم.
لینک شما افزوده شد پیروز و سرافراز باشید

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد